Для учнів було запропоновано зіграти в онлайн-гру «Медіазнайко». Суть гри полягала у тому, що потрібно пройти 9 рівнів і відповісти на запитання: як стати журналістом, як створити сайт і газету, як розпізнати та зупинити фейкові новини, як працюють наші медіа і як вони впливають на нас.
Своїм враженням після гри поділився Тарас Музичко: «Тепер я точно знаю, що на сайті новин не все є правдою».
Ліана Яцюк, завідуюча бібліотеки-філії №3
Що таке "мас-медіа" та що означає "бути медіаграмотним"? Як бути частиною насиченого медіа-середовища, але утримувати фокус на власних цінностях? Про все це розповідали працівники бібліотеки-філії №4 25 жовтня, у рамках Всесвітнього тижня медійно-інформаційної грамотності, під час онлайн-гри «Медіазнайко». У неї грали учні 7-Б ЗОШ №14 та учні 5-А НВК №9. Діти були у захваті від гри, виривали один у одного комп'ютерну мишку, аби розташувати іконку за часовою шкалою так, щоб показати етапи розвитку медіа.
Також школярам презентували у читальній залі бібліотеки книжкову виставку «Медіаграмотність у мультимедійному світі», завдяки якій діти ознайомилися, як не дозволити ввести себе в оману. Також на сайті Хмельницької міської ЦБС учні разом із бібліотекарями оглянули сторінку Школа медіаграмотності.
«На сьогоднішньому заході я дізнався, що медійна грамотність – це круто, адже завдяки їй я буду розуміти, аналізувати і оцінювати повідомлення, які бачитиму у соціальних мережах», – поділився враженнями Саша Пасєка.
Ірина Драйна, завідуюча бібліотеки-філії №4
У рамках Всесвітнього тижня медійно-інформаційної грамотності у центральній бібліотеці для дітей №12 для учнів 7 класів СЗОШ №21 була проведена онлайн-гра «Медіазнайко» .
Як зазначила учениця Анастасія Тадеощук: «Коли бібліотекар запропонувала мені пограти у гру «Медіазнайко», я була впевнена, що не справлюся, але гра настільки зацікавила мене, що я порекомендую її своїм друзям. Гра містить дуже багато пізнавальної інформації і є корисною для всіх».
Головне завдання медіаосвіти – сформувати критичне мислення і вміння протистояти інформаційній агресії. Вона розвиває здатність адекватно сприймати медіапродукт: кіно, ТБ, рекламу, Інтернет тощо. Не вірити сліпо будь-яким медійним повідомленням, а сприймати їх критично, аналізувати, перевіряти на правдивість. З цією метою у бібліотеці було проведено презентацію наявних ресурсів з медійної грамотності й організована книжкова виставка, з якою мають нагоду ознайомитись усі охочі читачі.
Вікторія Пешкова, бібліотекар бібліотеки-філії №12
|