Дуже часто в суспільстві панує думка, що для процвітання країни потрібен тільки економічний розвиток. Сьогодні практика показує, що суспільство, в якому панує нерівність та роз’єднаність, не може гарантувати стабільність. Отож, реалізація соціальних прав людини є необхідною умовою безпеки демократії та сталого розвитку.
У сучасному суспільстві життєво необхідно навчати молодь реалізовувати свої соціальні права. 2 листопада у бібліотеці-філії №11 представники Національної патрульної поліції та студенти Вищого професійного училища №11 м. Хмельницького зустрілися на сеансі карткової настільної гри для молоді «Країна Гідності. Вивчення соціальних прав через освіту з прав людини».
Під час заходу гравці стали членами парламенту вигаданої Країни Гідності. Кожен член уряду отримав набір карток, на яких було прописано 7 видів соціальних прав. Під час першого етапу гравці обирали індивідуальний набір із 7-ми карток зі стратегіями. Наступний етап гри полягав у тому, щоб розробити спільну стратегію, зважаючи на дуже обмежений бюджет Країни Гідності. Слід відзначити, що студенти разом з поліцейськими відмінно справилися із завданням та ідеально вписалися в бюджет.
Линюк Володимир, інспектор Патрульної поліції:
– Думаю, що наша стратегія розвитку дуже вдала і збалансована. Ми підтримали молоді сім’ї, призначивши їм допомогу при народженні дитини, та надали пільги на харчування та опалення людям з обмеженим доходом. У той же час ми знизили внески на загальнообов’язкове соціальне страхування молодим підприємцям, що дасть їм змогу розвиватися і створювати нові робочі місця.
Журавіцький Богдан, студент ВПУ №11:
– Коли ми думали, як краще реалізувати право на працю, то одностайно проголосували за забезпечення отримання відповідної професійної орієнтації, підготовки та перекваліфікації. Дуже важливо, щоб люди могли здобути ту професію, яку потребує ринок праці у даний момент.
Браславець Ірина, викладач ВПУ №11:
– Ця гра допомогла студентам зрозуміти, як розподіляються бюджетні кошти у соціальній сфері. Спілкування з поліцією, розробка спільної стратегії, підбір аргументів для захисту своєї точки зору – все це стало для наших студентів корисним досвідом.
|