Зараз конкуренція на ринку праці стає все більш жорсткою, через що вміння показати себе як справжнього експерта у своїй галузі є надзвичайно важливим. Тому 19 березня для здобувачів освіти Вищого професійного училища №4 працівниці бібліотеки-філії №11 організували тренінг «Самопрезентація — успішний крок до кар’єри. Особистий бренд — невід’ємна складова кар’єрного успіху». Захід відбувся у межах циклу «Кар’єрні вікенди».
Основна мета тренінгу полягала у тому, щоб надати учасникам розуміння власного бренду і його значення для кар’єрного успіху. Альона Підлужна-Ткач, сертифікована кар’єрна консультантка, фахівчиня з підбору та адаптації персоналу, роз’яснила таке: імідж, унікальність, комунікаційні навички та особиста стратегія бренду.
Передовсім студентам розповіли, що особистий бренд — це не лише стиль одягу чи зовнішній вигляд, але і комплекс рис особистості, які вона представляє у професійному світі. Важливо розуміти, що кожен має щось унікальне, яке може відрізнити його з-поміж інших кандидатів на ринку праці.
Далі учасникам було надано практичні поради щодо того, як розвивати особистий бренд: визначення цілей та цінностей, робота над образом, а також вміння ефективно комунікувати про свої ідеї та досягнення.
Учасник зустрічі Артем зауважив: «Ми сьогодні зрозуміли, що вміння показати себе як справжнього експерта є надважливим. Варто проявити власні сильні сторони та можливості».
Нагадуємо, що дані заходи із працевлаштування проходять у межах проєкту «СпівДія Кар’єра», який реалізовується Фондом «СпівДія» за підтримки DanChurchAid та фінансування Danida (Міністерства закордонних справ Данії).
|