«Маркетинг в соціальних мережах для бібліотек» – саме так називався авторський тренінг, який 9 грудня відвідала завідуюча бібліотекою-філією №11. Студентський Воркспейс «Belka» у бібліотеці КПІ гостинно прийняв близько 50 учасників. Спеціаліст в галузі маркетингу й комунікацій Юлія Малькова легко і професійно ділилася з аудиторією своїми знаннями.
Тренер проаналізувала контент, який викладають бібліотеки на своїх сторінках в соцмережах, наголосила про неприйнятність аккаунтів книгозбірень та розповіла різницю між вибором групи бібліотеки чи публічної сторінки. Порадила, відштовхуючись від цільової аудиторії, планувати контент-стратегію і розкрила секрет, як можна піаритися за рахунок популярних вірусних новин.
Не менш важливою виявилась тема роботи з негативом у коментарях. Було багато запитань із залу. Разглянули і окремі ситуації, щоб навчитися розрізняти троллінг і незадоволеного користувача. Обговорювали також найкращі способи отримати високу онлайн-репутацію. Вчилися працювати з метриками статистики у соціальних мережах.
Соціальні мережі відкривають великі можливості додати собі цінності в очах користувачів, створити зв'язок, який дасть можливість вибудувати особисті стосунки та брати участь в житті своїх читачів, не вдаючись до стандартних методів.
|