Публічні приниження та образи, висміювання, псування особистих речей або коментарі з погрозами у соціальних мережах – усе це прояви булінгу серед школярів. Дитячий булінг у школі з'являється з різних причин.
4 листопада у Центральній публічній дитячій бібліотеці відбулась відверта розмова «STOP – булінг» з учнями 4 класу СЗОШ № 21. Подію бібліотекарки молодшого абонементу організували з метою запобігання такому явищу. Вони ж зазначили: «24% українських дітей, згідно з дослідженнями, хоча б раз стикались із цькуванням у школі. З них менше половини розповідало про цей досвід батькам, рідним та друзям. Дуже часто булінг призводить до непоправних наслідків, а тому у світі активно говорять про те, як зупинити шкільне насилля».

Під час зустрічі працівниці бібліотеки розповіли детальніше про різновиди агресії, ознаки та наслідки такої для подальшого психологічного розвитку школярів. Основну увагу приділили прикладам булінгу, поясненню характерних ознак булера, жертви та інших учасників цькування. Також учасники заходу взяли участь у ситуативній грі, подивились відео про шкільні конфлікти та способи їх вирішення.
Зауважили організаторки заходу: «Найкращий засіб боротьби з цькуванням – профілактика. Батьки мають бути уважними до власних дітей, помічаючи будь-які незвичні прояви у поведінці. Вчителям варто на виховних годинах розповідати про способи уникнення та вирішення конфліктних ситуацій. Ми поспілкувалися з нашими читачами про негативне явище булінгу та пояснили важливість дружнього ставлення одне до одного».
|