Семінар «Бібліотечні інновації — в практику роботи» провели 16 березня. За мету він мав підвищення кваліфікації фахівців бібліотек Централiзованої бiблioтечної системи Хмельницької громади.

Майже три десятки бібліотекарок, які взяли участь у навчальному заході, знайомились з досвідом роботи філії №11 щодо надання цифрових послуг користувачам. Зокрема, працівниці названої книгозбірні розповіли про роботу Мобільного консультативного центру, що діє при бібліотеці.
Поділилася досвідом завідувачка книгозбірні Алла Глива: «Проєкт “Мобільний консультативний центр” (для людей з особливими потребами) був започаткований ще у 2021 році у межах програми “Нова лінія культурних змін”. Його основна мета — навчити усіх охочих користуватися у повсякденному житті корисними та необхідними мобільними додатками, сайтами». А бібліотекарка Інна Потравна розповіла про найбільш популярні послуги, які філія №11 надає користувачам як Хаб цифрової освіти. Досвідом з надання електронних послуг користувачам поділилась і бібліотекарка філії №8 ім. І. Іова Лідія Осика.

У другій частині семінару говорили про зміни, що відбулися у державних формах звітності 6-НК, здійснили огляд методичних рекомендацій «Соціологічне дослідження у бібліотеці». Також провели консультацію на тему «Актуалізація бібліотечних фондів в умовах війни». «Зміни у державних формах звітності бібліотечна спільнота чекала вже кілька років, — говорить завідуюча бібліотеки-філії №4 Тетяна Венгрова. — Дякуємо методистам ЦБС за допомогу у виготовленні нового шаблону електронних щоденників та за детальне роз'яснення щодо оновленого збору даних. Спочатку були деякі перестороги, але після семінару стало зрозуміло, що нова звітність не викличе ніяких додаткових складнощів».
|